Кошик
2970 відгуків
+380677576479
+380504680576
УкраїнаХмельницька областьХмельницькийСтароконстантиновское шосе, 5
«Auto-Mechanic»
Кошик

Умови повернення і гарантії

Умови повернення товару

Контакти відділу повернень:

Телефон: +38 (096) 827 30 51 (Viber / Telegram)
E-mail: delivery@auto-mechanic.com.ua

Документи для повернення:

- заповнити ЗАЯВУ НА ПОВЕРНЕННЯ онлайн (ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ);

- ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВУ);
- АКТ РЕКЛАМАЦІЇ (ЗАВАНТАЖИТИ АКТ РЕКЛАМАЦІЇ).


1. Повернення товару належної якості.

Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 30 днів, не рахуючи дня купівлі.

Повернення будь-якого товару, з будь-якої причини відбувається ЗА РАХУНОК ПОКУПЦЯ. Відділ рекламацій розгляне це повернення і якщо воно відбулось не через вину Покупця, кошти витрачені на доставку повернення Покупцем - компенсуються Покупцеві в період 7 днів.

Для повернення товару належної якості необхідно заповнити заяву на повернення товару належної якості. Ви можете зробити зручним для Вас способом:

1) заповнити ЗАЯВУ НА ПОВЕРНЕННЯ онлайн (ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ).

2) або завантажити ЗАЯВУ НА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВУ) і відправити її в електронному вигляді у відділ повернень та рекламацій (можна на Viber/Telegram або e-mail).

Повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, не встановлювався і якщо збережено його товарний вигляд:

  • цілісність упаковування (пломби, ярлики, герметичність пакування);
  • споживчі властивості;
  • розрахунковий документ (накладна), виданий Покупцеві разом з проданим товаром.

Категорично забороняється відкривати герметично запаковані деталі (вкладиші, клапан редукційний паливної рейки, клапан регулювання тиску палива, розпилювачі, осушувачі кондиціонера, поршневі кільця, тощо).

Претензії, щодо цілісності, комплектності, а також невідповідності отриманого товару до здійсненого замовлення, приймаються Продавцем тільки в момент отримання цього товару Покупцем на поштовій службі або на точці видачі. Якщо Покупець отримує товар в неробочий час Продавця, то всі вищезгадані притензії, обов'язково потрібно представити Продавцю не пізніше ніж на наступний робочий день Продавця, після отримання Покупцем товару. 

Якщо у Продавця виникли сумніви з приводу того, чи був товар у вживанні або міг втратити товарний вигляд з вини Покупця, Продавець може направити товар на експертизу, термін якої становить до 14 днів. У разі, якщо експертизою встановлено, що товар не використовувався або має суттєвий недолік, який неможливо усунути в 14 денний термін - Продавець зобов’язаний повернути кошти.

 

Правила надання гарантії

 

Гарантія надає Покупцеві право на безкоштовну заміну товару або повернення коштів сплачених за товар, який був визнаний таким що не відповідає технічним умовам виробника внаслідок виробничого браку (дефекту).

Гарантійний строк – строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. Гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару Покупцеві. (Закон України «Про захист прав споживачів»).

Повернення будь-якого товару, з будь-якої причини відбувається ЗА РАХУНОК ПОКУПЦЯ. Відділ рекламацій розгляне це повернення і якщо воно відбулось не через вину Покупця, кошти витрачені на доставку повернення Покупцем - компенсуються.


1. Документи необхідні для розгляду рекламацій.

Для розгляду рекламацій у гарантійний період Покупець зобов’язаний надати Продавцеві наступні документи:

  • копію належно оформленого наряду-замовлення СТО на встановлення та зняття запчастини із зазначенням інформації про СТО (назва, адреса, телефон тощо), автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, номер кузова, пробіг автомобіля);
  • копію накладної або чеку згідно з якими рекламаційна запчастина була придбана у нашому магазині;
  • технічний висновок СТО де встановлювалася запчастина з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини), з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля; (за вимогою);
  • заповнений Покупцем акт рекламації; (ЗАВАНТАЖИТИ АКТ РЕКЛАМАЦІЇ)
  • документ про оплату виконаних на СТО робіт;
  • висновок діагностичного обладнання про відповідну несправність, що відображає код помилки та її трактування (з відображенням результатів у вигляді роздрукованого звіту або фото звіту, або в електронному варіанті) - для елементів електрообладнання вартістю більше 300 грн.; (за вимогою);
  • фото-, відео- фіксація, яка може підтвердити дефект рекламаційного товару; (за вимогою);.

2. Гарантійні зобов’язання Продавця

2.1  За результатами розгляду рекламації Продавець зобов’язаний:

  • впродовж 30 днів з моменту надходження запчастини та всіх необхідних документів надати відповідь Покупцю. У випадку подальшої передачі Продавцем запчастини Виробнику, термін надання відповіді може бути продовжений на строк розгляду рекламації останнім;
  • у випадку задоволення рекламації – замінити запчастину на нову аналогічну запчастину того ж виробника (за умови наявності відповідної деталі на складах компанії), або іншого виробника з врахуванням їх різниці у вартості чи повернути Покупцю грошові кошти сплачені за товар. За наявності товару вимога покупця про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом 14 днів або за домовленістю сторін. У разі відсутності товару вимога покупця про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.
  • у випадку НЕ задоволення рекламації – повернути надану запчастину Покупцю. Якщо Покупець відмовиться отримувати надану запчастину, або в 14-ти денний термін з моменту отримання відповіді не забере запчастину у Продавця, останній не несе відповідальність за подальше її зберігання у перевізника.

3. Підстави для відмови у задоволенні рекламацій

3.1 Продавець має право відмовити Покупцю в задоволенні рекламаційних вимог у наступних випадках:

  • неправильного підбору запчастини Покупцем (невідповідність запчастин до моделі автомобіля);
  • пошкодження під час монтажу, або демонтажу;
  • з механічними пошкодженнями внаслідок аварії, недбалої експлуатації, або при спробі самостійного ремонту;
  • з ознаками перегріву внаслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт;
  • модифікування при встановленні (змінення конструкції, геометрії, або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо);
  • наявні ознаки втручання внаслідок спроб самостійного відновлення, або ремонту гарантійного вузла ;
  • які вийшли з ладу внаслідок зношування;
  • у разі продовження експлуатації виробу після прояву наявності дефекту;
  • комплектність повернення яка не відповідає комплекту купівлі;
  • деталі які використовувались у важких умовах (спортивні змагання, тощо);
  • передбачених в п.5 цих Правил;
  • встановлені з порушенням технології виконання ремонтних робіт, в тому числі без заміни супутніх компонентів відповідного вузла, мастил, робочих рідин відповідної якості і специфікації (згідно технологічних вимог виробника), тощо;
  • що експлуатуються в поєднанні з компонентами, які не відповідають конструктивним вимогам виробника або мають незадовільний технічний стан.
  • деталі систем охолодження та кондиціювання під час монтажу яких використані матеріали ущільнення не передбачені технологічними вимогами виробника (герметик, силікон тощо);
  • компресори та радіатори кондиціонерів які були замінені без обов‘язкової промивки систем кондиціювання, заміни фільтра осушувача та інших супутніх компонентів згідно вимог виробника та якщо не було надано документів підтверджуючих проведення відповідних робіт (заказ-наряд, акт виконаних робіт, тощо);
  • за відсутності необхідних для розгляду рекламації належно оформлених документів;
  • розхідні запчастини (матеріали, рідини);
  • з ознаками недбалого зберігання (пошкодження вологою, корозія тощо).
  • якщо термін між встановленням деталі на автомобіль і часом купівлі у Продавця більше 3 місяців.

4. Строк гарантії

4.1. Загальний строк гарантії становить 3 місяці або 5 тис. км. пробігу автомобіля. На окремі групи товарів відповідно до цих Правил встановлюються окремі гарантійні строки.

На деталі встановлені на автомобілях які використовуються як таксі (маршрутні таксі), на автомобілях вантажно-пасажирського перевезення – гарантійний строк не може перевищувати 1 місяць або 2 тис. км. пробігу.

5. Умови та строк гарантії на окремі групи товарів.

Гарантія надається при установці запчастин на сертифікованому СТО, яке зможе надати всі необхідні документи, описані в розділі 1.

5.1 Деталі підвіски та рульового управління.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

  • при купівлі у Продавця однієї пружини або встановлення однієї пружини на одну вісь автомобіля.

5.2 Амортизатори.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

  • при купівлі у Продавця одного амортизатора або при встановленні одного амортизатора на одну вісь;
  • при встановлені без попередньої перевірки стану підвіски;
  • щодо демпфуючих властивостей амортизаторів, без результатів перевірки на «шок-тестері» (за винятком явної втрати працездатності).

5.3 Свічки запалювання, накалювання.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

  • при встановленні без перевірки стану електричних мереж, реле-регулятора напруги, котушки та інших деталей системи запалювання автомобіля;
  • на свічки запалювання з ознаками нагару.

5.4 Деталі зчеплення та маховики.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

  • при встановленні однієї деталі зчеплення (корзина, диск, вижимний підшипник, маховик);
  • при встановлені без попередньої перевірки інших деталей зчеплення;
  • на деталі з ознаками перегріву, механічних ушкоджень;
  • без надання належної відео-фіксації рекламаційного випадку (відео-фіксація проводиться одночасно зі звуковим записом із заведеним двигуном автомобіля, з вижатим та невижатим щепленням).

5.5 Система охолодження та кондиціювання.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на:

  • термостати, водяні насоси, радіатори (встановлені без заміни антифризу)

5.6 Фільтри масляні, паливні, повітряні.

Строк гарантії

На строк заміни, рекомендований виробником автомобіля

5.7 Гальмівна система:

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

  • на деталі встановлені без перевірки стану гальмівної системи (дисків, гідравліки, тощо);
  • на гальмівні колодки, які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків;
  • на компоненти гальмівної системи, що зазнали перегріву внаслідок порушення правил експлуатації, або несправності гальмівної системи;
  • на гальмівні диски та колодки з нерівномірним спрацюванням.

5.8 Комплекти поліклинових ременів, комплекти ГРМ, Ролики:

Запчастини

Строк гарантії

Комплекти ременів ГРМ та ро­лики

3 міс., або 5 000 км.

Комплекти ременів ГРМ + водяний насос

3 міс., або 5 000 км.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

  • на деталі встановлені без перевірки стану натяжних роликів, шківів та водяного насосу.

5.9 Акумулятори:

Виробник запчастини

Строк гарантії

Renault Оригінал

12 місяців

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

  • при встановленні акумулятора самостійно, без перевірки електросистеми автомобіля;
  • при самостійному втручанні в обслуговування акумулятора (доливка рідини, тощо);
  • при системному недозаряді акумулятору.

5.10 Ресори:

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

  • на деталі з ознаками перевантаження (зміни в геометрії ресори, деформація, руйнування);
  • встановлені без перевірки інших деталей (амортизаторів, відбійників, подушок ресор);
  • без надання відповідної відео-фіксації що підтверджує просідання ресори.

5.11 Насос гідропідсилювача керма:

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

  • при встановлені без обов‘язкової промивки систем та без заміни робочої рідини відповідної якості і специфікації (згідно технологічних вимог виробника).

5.12 Деталі кузова:

На деталі кузова – гарантія не розповсюджується.

5.13 Паливна апаратура:

Форсунки. Гарантія поширюється тільки на діагностику форсунок на стенді.


Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

  • На форсунки, які були встановлені на автомобіль.

5.14 Електро-механічні запчастини (кнопки, підрульові перемикачі тощо)

На електричну частину - гарантія поширюється тільки на діагностику запчастини (перевірити тестером).

На механічну частину - строк гарантії 3 міс. або 5 000 км.


Гарантійні зобов’язання на механічну частину не розповсюджуються:

  • Якщо запчастини вартість яких перевищує 500 грн., встановлено самостійно.
  • Якщо на запчастини вартість яких перевищує 500 грн, не надано технічний висновок СТО.

5.15 Демонтаж з/ч Renault:

В разі придбання запчастин ОЕ Renault, їх монтаж може здійснюватися споживачем в будь-якому місці за його вибором. Але в разі виникнення рекламаційного випадку, демонтаж встановленої запчастини повинен проводитися виключно на офіційному сервісному центрі Renault з оформленням всіх необхідних документів та заключенням сервісного центру про причини виходу з ладу деталі.