Корзина
2735 отзывов
+380977713364
+380954672434
УкраинаХмельницкая областьХмельницкийСтароконстантиновское шосе, 5
«Auto-Mechanic»
Корзина

Як не "вбити" взимку турбодвигун

Як не "вбити" взимку турбодвигун

Турбодвигуни забезпечують відмінні динамічні характеристики і відрізняються низькою витратою палива. Однак, у них є і кілька мінусів. Сьогодні ми розповімо про те, які проблеми можуть взимку виникнути у надувного мото

Взимку важко уникнути холодного  пуску двигуна. «Атмосферники» це переносять набагато легше, ніж турбомотор. А все через те, що у «атмосферників», особливо старих, блок циліндрів чавунний, а у турбодвигунів, найчастіше, - алюмінієвий.

Також потрібно врахувати конструкцію деяких двигунів. Вона така, що силові агрегати обов'язково потрібно, хоча б не довго, прогрівати перед поїздкою. В іншому випадку, в деяких двигунів починається підвищена витрата масла, що призводить до капітального ремонту.

Крім того, під час довгої стоянки на морозі турбіна охолоджується, масло відстоюється. Значить, потрібно деякий час, щоб після запуску двигуна всі робочі поверхні деталей не відчували його дефіцит.

Якщо завести такий двигун і відразу поїхати, механізм турбіни через величезні навантаження при перепаді температур буде швидко зношуватися з усіма, що випливають звідси наслідками 

Тому турбований двигун в холодну пору року потрібно обов'язково прогрівати. Для цього цілком вистачить п'яти хвилин. Масло встигне вступити до всіх вузлів і агрегатів. Рух потрібно починати плавно, в спокійному режимі. Після того, як температура антифризу збільшитися до 90 градусів, а в салон поступить тепле повітря, можна рухатися в звичайному режимі.

Досвідчені водії після поїздки дають мотору пару хвилин попрацювати на холостих обертах. Тоді масло, яке прокачується через турбіну, встигне її охолодити.

Другие статьи