Корзина
2591 отзыв
Надежный продавец Prom.ua
+380977713364
+380954672434
УкраинаХмельницкая областьХмельницкийСтароконстантиновское шосе, 5
«Auto-Mechanic»
Корзина

Нові каністри TOTAL і ELF

Нові каністри TOTAL і ELF

Нові кольори, оновлені етикетки і більш ергономічний дизайн - ось які зміни торкнулися каністр, які Total Lubrifiants представили для всього спектра мастильних матеріалів TOTAL і ELF.

Каністра в авангарді інновацій

Нові каністри TOTAL і ELF - це значний крок вперед! Вони більш практичні, інформація на них простіша для сприйняття, в їх дизайні враховані найдрібніші деталі, і все це допомагає споживачам отримувати преміум-якість продукту.

Хто з автомобілістів не губився, стоячи перед магазинною полицею з однаковими каністрами? Завдяки оновленому дизайну каністр TOTAL споживачі можуть з першого погляду ідентифікувати потрібний їм товар, вибравши потрібний колір тари. Так, Платина - це продукція преміум сегмента, Срібло - середнього сегмента, а Бронза - всі інші продукти асортименту. Крім того, покупці можуть з легкістю знайти необхідний товар за етикеткою - вона стала більш чіткою, інформативною і простий для читання.

Етикетка у вигляді панелі приладів: максимум інформації, просте сприйняття

Вся необхідна інформація про масла розташована навколо логотипу у вигляді панелі приладів. На етикетці міститься інформація про в'язкості, підтвердження виробника і QR-код, за допомогою яких можна миттєво визначити, чи не попалася вам в руки підробка. На етикетці, на відміну від будь-якої іншої, значно краще організована візуальна подача інформації про мастильні матеріали.

Краща ергономіка для зручності споживачів

Представлена ​​каністра - це новий дизайн з більш ергономічною ручкою, яка полегшує користування. Кришка була також функціонально змінена, щоб полегшити процес заміни або доливання масла.

«Ми завжди пропонували клієнтам прості для сприйняття продукти, - зазначив Жан Парізот, віце-президент автомобільного напрямку Total Lubrifiants. - Але сучасні покупці вимагають різної інформації про продукт і його використанні, тому ми вирішили переробити наші каністри, давши їм нову форму, колір і етикетку. Нашим завданням було представити споживачам виразний дизайн, щоб споживачі могли легше ідентифікувати наші продукти брендів TOTAL і ELF. Я вважаю, ми досягли своєї мети, і результати пошуків ідеального дизайну повністю відповідають продуктивності наших масел - іншими словами, вони чудові! ». Нові каністри TOTAL і ELF почали поступово з'являтися в країнах, де представлений бренд, вже з січня 2020 року.

Другие статьи