Корзина
2308 отзывов
Надежный продавец Prom.ua
+380977713364
+380954672434
УкраинаХмельницкая областьХмельницкийСтароконстантиновское шосе, 5
«Auto-Mechanic»
Корзина

Різновиди КПП в автомобілях Renault

Різновиди КПП в автомобілях Renault

Шановний читач!

В цій статті хочемо познайомити тебе з різновидами КПП, які сьогодні пропонують автовиробники, зокрема концерн Renault. Ми це зробимо, як завжди, в лаконічному стилі.

1)     Механічна КП. Даний вид трансмісії є базовим практично для всіх моделей Рено. Переваги очевидні: простий механізм, відповідно дешевий в обслуговувані, також дозволяє повністю контролювати рух автомобіля. Ну і звичайно ж, з недоліків – це те, що водій мусить бути постійно задіяним в процесі перемикання передач.

2)     Роботизована КП. По суті, це та ж механіка, але процес по вимкненню зчеплення і перемикання передач беруть на себе приводи, які керуються електронним блоком. В порівнянні з автоматичною КП, робот простіший, а відповідно дешевший в обслуговуванні. Крім того завжди є можливість запустити двигун з буксиру або виїхати з складного бездоріжжя методом розкачування. З недоліків – затримка переключення, так як робот береже зчеплення, як результат -  ймовірність відкату назад, коли рух починається вгору.

3)     EDC – робот з двома зчепленнями. Судячи з назви, стає зрозумілим, що принцип той самий, як в другому варіанті але особливість полягає в тому, що в даному випадку використовуються дві муфти зчеплення для кожного ряду передач. Які це дає переваги? Це дає можливість робити розгін автомобіля з 1 передачі і вже тримати увімкнену 2гу. Один із недоліків – наявність затримки при різкій зміні швидкості присутня затримка. Інший недолік – більша кількість вузлів для обслуговування, власне два зчеплення, відповідно вища ціна ремонту. Якщо говорити про надійність, то в модельному ряду Рено з преселективами проблем не було помічено. Даний вид коробки можна зустріти в Duster, Megane, Captur, Kadjar і Espace.

4)     CVT X-Tronic. Японський безступінчастий варіатор. Хоча поняття реальної передачі тут відсутнє, виробники все ж реалізували 8 віртуальних передач задля комфорту водія. Безперечно, в даному випадку економія пального буде найкраща, завдяки ідеальному передаточному співвідношенню. Крім того плавність роботи КП гарантована. Нажаль в умовах бездоріжжя варіатору буде досить важко, крім того він дуже вимогливий до якості масла і якісного обслуговування. Звичайно ж, ремонт досить дорогий. Такими агрегатами комплектуються Megane і Koleos.

5) Класичний автомат. Про існування такого виду КП тобі мабуть відомо вже давно. Цікавий той факт, що автомат почали активно поширювати ще в далеких 50-х роках. Насправді конструкція досить не проста: в коробці є кілька планетарних передач, а зв'язок з двигуном відбувається через гідротрансформатор. Перемикання передач відбувається з допомогою системи гідравлічних клапанів. Завдяки такій конструкції, перемикання передач відбувається плавно, в результаті більша міра комфорту. Головний недолік – підвищений розхід палива через низький ККД гідротрансформатора. А складність конструкції – це висока ціна ремонту і обслуговування. В українській лінійці Renault, автомобілі з такою КП зараз відсутні.

Двигун / КПП механіка робот CVT dual clutch
1.5 дизель Logan, Sandero, Logan MCV, Dokker, Lodgy, Duster, Megane, Kadjar     Duster, Kadjar, Megane, Captur
1.6 дизель Kadjar, Trafic      
2.0 дизель     Koleos (X-Tronic)  
2.2 дизель Master      
0.9 бензин Captur Logan, Sandero, Logan MCV    
1.2 бензин Logan, Sandero, Logan MCV, Kadjar     Megane, Captur, Kadjar
1.6 бензин Duster, Megane, Dokkerss   Megane  
1.6 бензин турбо       Megane GT

Джерело: https://www.autocentre.ua/opyt/tehnologii/korobki-peredach-dlya-renault-kakuyu-vybrat-382505.html

Предыдущие статьи